V případě poruchy, chyby, ztráty kvality nebo sebepoškozování zboží , nás prosím kontaktujte e - mailem reklamacie@rolety-site.cz , kde napište prosím :
1 ) Číslo objednávky
2 ) Přesný název zboží / podle názvu ve faktuře /
3 ) Stručný popis závady výrobku
4 ) Vaše kontaktní údaje / jméno, adresa a tel. číslo /
V nejbližší možné době Vás budeme telefonikcy kontaktovat.
Zboží určené k reklamaci můžete doručit osobně , zaslat poštou nebo kurýrem na adresu provozovny společnosti: Tesárska 19 , Haniska - Prešov , 08001 . Zboží zaslané na dobírku nepřebíráme . Doporučujeme vám zboží pojistit .
O reklamaci rozhodneme ihned, ve složitých případech do 7 pracovních dnů. V odůvodněných případech , zejména pokud se vyžaduje složité technické zhodnocení stavu výrobku , nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí lhůty 30 dnů máte právo od smlouvy odstoupit nebo máte právo na výměnu za nový výrobek .
O výsledku reklamace budete informováni bezprostředně po ukončení reklamačního řízení telefonicky a zároveň Vám bude doručen prostřednictvím e - mailu, resp. doporučenou poštou reklamační protokol .
Závěrečná ustanovení : Všechny právní vztahy vznikající mezi Provozovatelem a Zákazníky se řídí právními předpisy ČR . Ve věcech neošetřených těmito obchodními podmínkami se uplatní příslušná ustanovení občanského zákoníku.
Táto webová stránka používa cookies, aby Vám umožnila čo najlepší zážitok z našich webových stránok.